fredag 19 augusti 2011

Comeback...

Nu har det inte varit några inlägg under en lång tid. Det längsta uppehållet hittills... Det har varit sjukt mycket jobb de senaste veckorna. Sjukt är ett "populärt" uttryck, men i det här fallet stämmer det...eftersom det inte varit hälsosamt. Jag har kommit till insikt att det inte går att jobba hur mycket som helst och därför kommer jag att ta semester 1-2 veckor, vilket inte var planerat sedan tidigare. Semester, innebär att jag försöker jobba bara 2-3 timmar per dag. I övrigt ska jag vara "friskt lat".

Nåväl, den här bloggen ska väl inte handla om mig? Jag har i alla fall skrivit upp en del ämnen under tiden som jag har för avsikt att ta upp, om de inte redan har hunnit bli inaktuella. Håll ut kära läsare på måndag har jag tid att återuppta mitt bloggande när min semester inleds. Samma dag börjar äldste sonen ettan! Tiden går fort...

Trevlig helg och var rädda om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar