onsdag 8 juni 2011

Jag lever!

Det här med röda dagar är inte riktigt min grej. Det rör ihop allt. Därför har jag köpt en svart/vit almanacka, utan röda dagar. Vad hjälper det när "alla" andra har ledigt? Nåväl, det är fullt upp för dagen och det är ett gott tecken. Nackdelen är att jag inte hinner blogga lika mycket som jag önskar.



Jag får ägna detta inlägg till att skryta lite. Nu är jag uppfödare till den absoluta banrekordhållaren på Mantorpstravet. Youpie dundrade runt ovalen och landade på 1.11,2a/1640m. Det är lite svårt att ta in... Lill-skrutten som låg på gräsmatten tillsammans med grannbarnen. Nu har han travat 1.11,2! Det tar lite tid att landa...

Hoppas vara tillbaka imorgon med något mer intressant. ;-)

4 kommentarer:

  1. Sug på karamellen och njut av framgången som uppfödare!! Jätteroligt ju :)

    SvaraRadera
  2. Skitkul verkligen! Ni verkar ha ett klart fungerande koncept! Grattis!

    SvaraRadera
  3. Stort GRATTIS!!!

    SvaraRadera
  4. Ser jag som ett sunt bevis på att det går att föda upp bra hästar utan att använda dem dyraste hingstarna. en sund god uppfödning är A och O.

    /Åke

    SvaraRadera