fredag 25 mars 2011

Fredagshistoria

Det är populärt med "fredagsfräckisar", men jag håller en lite lägre profil än dessa idag. Jag fortsätter i alla fall på det lite lättsammare temat, efter onsdagens mastodont inlägg. Har ni inte läst detta ännu, så kan jag rekommendera er att kolla in detta som handlar om "Indisk forskning".

Här kommer inspelning där en "Hästhandlare" ringer på en annons på ett 3-årigt kallblodssto. Ganska kul faktiskt...tycker i alla fall jag. Vilket tålamod tjejen har! Det är upplagt som en video, eftersom jag inte fick till det med att lägga upp en ljudfil. Hoppas att det är värt 3:20 av Din fredag.



Trevlig helg!

3 kommentarer:

  1. ojojoj det finns då alla typer av köpare. Vad kallas denna typ "mardrömstypen"?! ;O)

    SvaraRadera
  2. Ja bju fem å hart!

    SvaraRadera