onsdag 11 maj 2011

En kort rapport

Jag har det bara bra på vår semester. Vi börjar snart planera för hemresa och det känns helt okej. En vecka räcker för oss. Kanske ska man se det som ett bevis för att vi trivs rätt bra med vardagen hemma.

Jag har glädjande sett att det kommenterats relativt flitigt på mina senaste inlägg. Lite svårt att sära på "anonym" och "anonym"... Ska försöka svara på och kommentera inläggen när jag är åter.

Imorgon är det dags för "Pokalloppen". Jag har knappt hunnit studera startlistorna, så det blir ingen "genomgång" inför finalerna. Kanske får jag anledning att kommentera vinnarna i efterhand.

Annars ser jag framemot V75 på Solänget när vi kommer hem. Fortfarande ofattbart att de inte får köra V75 varje år. Ett av de mest korkade resonemangen "ATG/ST" har kring travets starkaste varumärke V75.

Jag hoppas också att Elitauktionskatalogen ligger och väntar i min brevlåda.

1 kommentar:

  1. Härligt Håkan. Du glänste i TV-sändningen!
    Bara passa på att säga vad man tycker när man får tillfället i akt.

    SvaraRadera