onsdag 20 oktober 2010

I Sverige igen

Bloggar från flygplanet, men publicerar när jag är på marken och har uppkoppling. Just nu befinner vi oss på 10.364m.

Ibland har man tur, utan att uppskatta det. På flygresorna över atlanten har jag haft tur som jag verkligen uppskattat. Lyckades få fönsterplats och dessutom ett tomt säte bredvid mig. Det känns som jag flugit "1:a klass, light".

Det känns väldigt skönt att få komma hem igen, även om vi haft det riktigt bra. Det har säkert hänt en massa saker i Sverige som man inte har en aning om. Jag har i alla fall läst ett meddelande från mötet mellan ASVT och Svensk Travsport. Nytt möte idag mellan BAS och styrelsen för Svensk Travsport. Bra att dialogen förs och hoppas att de "levererar"... Läs om första mötet

Med risk för att verka tjatig och självupptagen, så vill jag åter rekommendera den som inte läst min intervju med "Ennollsexkommafem KB" att göra det. Den ligger på www.umakershastagare.se

Nu är det bara att invänta planet som ska ta oss från Stockholm Arlanda upp till Umeå och flygturen beräknas ta en timme och fem minuter. De på SAS Star Alliance hoppas att jag ska få en trevlig och behaglig flygtur...

2 kommentarer:

  1. Är faktiskt lite avis på Din/Er USA-resa, men VÄLKOMMEN HEM till Sverige ändå!

    SvaraRadera
  2. Tack Jeanette! Kan bara rekommendera denna resa till kommande år.

    SvaraRadera