fredag 18 juni 2010

Bloggfrekvens

Testade ett nytt grepp i veckan att kraftigt öka bloggfrekvensen. Detta är veckans 18:onde inlägg! Jag är därför nyfiken på hur eventuella läsare ser på hur ofta jag ska blogga. En undersökning är startad här till höger, så klicka gärna i ditt önskemål.
  • Flera gånger om dagen
    Som denna vecka, men 3-6 inlägg per dag.
  • En gång om dagen
    Ja, det är väl som det låter.
  • 2-3 gånger i veckan
    Ungefär som det var tidigare, men då lite längre inlägg.
  • Oregelbundet
    Om det inte spelar så stor roll när inläggen kommer.
  • Inte alls!
    Det är väl lätt att förstå innebörden. Farligt alternativ, men jag vet en bra lösning...
Efter en vecka med flitigt bloggande tänker jag nu göra helg. Om något intressant dyker upp, kanske jag skriver något ändå. Trevlig helg på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar