tisdag 15 juni 2010

Travets Schulman

Jag var som bekant och lyssnade på Alex Schulman i förra veckan. Där fick jag lite tips på hur han gjort för att bli en framgångsrik bloggare. När jag började smälta hans tips, så insåg jag att det stämde klockrent in på en av travtränarna. Han måste vara mediatränad av Alex Schulman! Vem är travets Alex Schulman?
  • Vem är aldrig nyanserad utan alltid "svart eller vit"? (Oftast "svart")
  • Vem lyckas alltid få utrymme i media (webb, press, TV m.m.) för sina åsikter?
    (Flera gånger i veckan, året om!)
  • Vem uppträder som en karaktär när han får chansen att höras/synas?
    (Han kan väl inte vara så på bitter riktigt... Jag tror han är jättesnäll innerst inne.)
Har ni några förslag? Jag vet vem jag tänker på, kanske är det fler som tänker likadant? Kommentera gärna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar