tisdag 15 juni 2010

Färjestad

Det kördes trav på Färjestadstravet igår, V65-tävlingar. Jag har faktiskt aldrig besökt Färjestadstravet, men däremot både Årjäng och Åmål. Det var dock inte detta som jag skulle skriva.

Färjestadstravet har satsat på en ny hemsida. Igår när det var tävlingar så serverades tips. Idag när det är "dagen efter", så kan man se loppen i repris från gårdagen. Jättebra satsning som är snyggt förpackad. De har också ett antal bloggare. Måste säga att de lyckats bra med sin mix.

Jag känner personligen Fredrik Fällgren. En man med sunda åsikter och som inte är rädd att skriva vad han tycker. Det är alltid roligare att läsa när personer man känner skriver, men jag tror faktiskt...objektivt...tror jag att det är fler som finner värde i hans rader. De har "Rock'n Roll"-bloggen. Lite mer crazy och "rätt på". Skön stil! Sedan "Trav-Änkan" som vinklar travet ur från ett helt annat håll. Läs om KAU-Valla! De har också Lillerudsbloggen med elever från gymnasiet som skriver. Bra jobbat Färjestad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar